שאלות נפוצות
ממי אני מזמין/ה את המוצר ולמי אני משלם/ת?
אתם כלקוחות מזמינים את המוצר מאיתנו רוב המוצרים נמצאים במלאי מיידי, כל המוצרים כוללים מעמ ואת כל המיסים ואחריות יבואן בארץ.
אם יש לי בעיה במוצר מה אני עושה?
כל תהליך השירות משלב הבירור על המוצר ועד לשירות במקרה אחריות או החזרה נעשה דרכינו. אתם יוצאים קשר עימנו בלבד, פה בישראל ואם יש צורך בהחזרה או מימוש אחריות אתם שולחים או מביאים את המוצר פיזית אלינו למחסנים שלנו הממוקמים באבן יהודה, לצורך משלוח חזרה מוצר יש לשלוח לת.ד 19 כפר סבא לידי אינפראביט
אם אני מבטל/ת הזמנה ממי אני מקבל/ת החזר כספי?
התשלום והזיכוי עבור החזרה או ביטול הזמנה נעשה כולו דרכינו. את החיוב תראו מאיתנו וכך גם זיכוי או החזר כפסי המגיע לכם
כמה זמן לקוח למוצרים להגיע?
המוצרים נשלחים בדואר וזמן ההגעה משתנה בהתאם לעומס שיש על מערכות הדואר בישראל ובעולם. בד"כ משלוחים מגיעים תוך 7-14 ימי עסקים.
הזמנתי מוצר והוא לא הגיע, מה עליי לעשות?
אתם יוצרים קשר עימנו ואנו מציעים לכם אפשרות לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא באופן מיידי או שנבדוק מה מצב החבילה ובמקרה של אובדן, נשלח לכם מייד חבילה חדשה.
הזמנתי מוצר ולאחר חצי שנה הוא התקלקל, מה לעשות?
שילחו את המוצר אלינו לכתובת ישראלית אינפראביט בעמ ת.ד 19 בכפר סבא ואנו נדאג לתקנו או להחליפו בחדש
איך נדע אם המוצרים המופיעים באתר הינם במלאי?
אנו דואגים לעדכן את האתר באופן יום יומי וכשאר מוצר אינו במלאי מספק מסויים אנו דואגים למצוא לו ספק חלופי או לעדכן באתר
האם המוצרים עוברים בדיקת איכות לפני שהם נשלחים לישראל?
המוצרים שנשלחים עוברים בדיקת תקינות באופן מדגמי ושלמות על ידי צוות שלנו הנמצא במרכז הלוגיסטי בסין לפני השילוח